يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

دومین سفر به شمال- 16 / شهريور / 90

1390/8/9 18:38
نویسنده : ندا
593 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین باری بود که سه تایی رفتیم شمال البته این دفعه رفتیم شهر نور.

اینم چند تا ازعکسای خوشگل مامان

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

هتل نارنجستان. هوا عالی  بود،البته آخر شب بارون هم اومد همراه با نسیم خنک که گوگولی ما کلی حال کرد.

هتل نارنجستان

روز دوم  هم رفتیم جنگل نور

قربون خنده و ژست گرفتنت عـــــــزیــــــــزم

جنگل نور

niniweblog.com

 

خواب

خوب بخوابی گل من بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

عاشق این عکستم جیگر من، تازگیا با صورتت چه اداهایی که در نمیاری شیرینم

دریا

دوستـــــــــــــــــــــــــــــت دارم

niniweblog.com

 

 

برگشت

دیگه وقت برگشتنه، سفرخیلی خوبی بود و به سه تاییمون کلی خوش گذشت

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
9 آبان 90 20:01
الهی قربون اون ژست گرفتنش برم من چه ناز می فهمه چه ناز خوابیده از طرف من ببوسش
مامان شینا
11 آبان 90 15:35
چه ناز خوابیدی با کلاه خیلی ملوس می شی همیشه به تفریح و گردش
مامان متین
29 آبان 90 9:45
جیگر خانم فقط ژشت می گیرن توجه کردی مامانش . بلایی واسه خودش