يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

سفر به شمال - 17/ ارديبهشت /93

اينبار با باباجون و مامان جون و عمه و عمو رفتيم شمال جنگل سي سنگان توي راه هم باغ لاله هاي گچسر بود، واقعا زيبا بود   اينم كه تو بغلته عروسكي كه از همونجا خريديم، خيلي هم دوسش داري   اينجا هم جنگل سي سنگان، اصلا دوست نداشتي ازت عكس بندازم     قربونت برم نفسم كه كلي شن بازي كردي     هوا خيلي خوب بود و خيلي هم خوش گذشت ...
15 خرداد 1393

بهترين مسافرت - 3 / فروردين / 93

امسال عيد يكي از بهترين سفرهايي كه سه تايي رفتيم، قسمتمون شد کربلا کعبه ی عشقه          کربلا قلب زمینه آرزومون دیدن اون          گلدسته های نازنینه   خدايا سپاسگزار اين همه لطف و مهربونيت هستيم     اينم يگانه زهرا خانم گل ما در بين الحرمين، گنبد امام حسين (ع) چه صفايي داشت بين الحرمين... واقعا اون روزها و اون مكانهاي پاك قابل وصف با زبان قاصر من نيست، اما از خدا ميخوام هركسي كه دلش براي كربلا پر ميزنه قسمتش بشه . خدايا ما هم دلمون كربلا جا مونده بازم ديدن بين الحرمين رو نصيبمون كن. الهي آمين...
13 خرداد 1393

سفر شمال - 17 / دي / 92

اينم يك تجربه شيرين با يگانه زهراي گلم بود، رفتن به شمال در زمستان. خيلي خوش گذشت مخصوصا به عشق من     قربونت برم شيرينـــــــــــم     خلاصه كه اين چند روز خيلي بهمون خوش گذشت. لب ساحل دوستم پيدا كردي و يه دل سير باهاشون شن بازي كردي         خدايا هميشه مراقب گل نـــــــــاز ما باش ...
30 بهمن 1392

سفر به مشهد مقدس - 6 / شهریور / 92

قرار نبود بریم مسافرت، اما چون بابا خیلی دوست داشت این ایام(شهادت امام صادق (ع)) رو مشهد باشیم، خدا رو شکر قسمت شد که بریم. ایندفعه تصمیم گرفتیم با ماشین خودمون بریم. از شمال رفتیم و شب اول رو ناهارخوران گلستان موندیم، طبیعت زیبایی داره! اینم از جاده زیبا     اینم از جنگل توسکستان ، مسیری که به سمت مشهد رفتیم         اینجا هم  حرم امام رضا (ع) این دفعه چون خانومتر شده بودی، دیگه متوجه میشدی اومدیم زیارت و چون قسمت خانمها همیشه شلوغه شما با بابا میرفتی زیارت و بعدشم توضیح میدادی که چه جوری زیارت کردی       قبول ب...
30 شهريور 1392

رامســـــــــــر - 22/ فروردین / 92

بعد از عید با مامان جون و باباجون رفتیم رامسر هوا خوب بود البته هنوز یه کم هوا سرد بود و بعضی وقتا یه نم بارونی هم میزد که هوا خیلی دلچسب میشد جنگل عباس آباد که من خیلی دوسش دارم و اون روز مه هم بود که زیباتر شده بود   کنار ساحل یه پارک بازی بود که کلی بازی کردی این بازی رو خیلی دوست داری، از بس که بالا پایین پریدی خسته شده بودی     روز بعد هم رفتیم کاخ موزه رامسر، تو هم تا تونستی بازی کردی بارون قشنگی هم میومد که البته مثل شبنم بود، شما هم که عشق چتری و ...     بالای کوهها مه خیلی قشنگی بود وقتی هم که سوار تله کابین بودیم هر ...
25 خرداد 1392

سفر به مشهد مقدس - 15/ آبــان /91

سومین باری بود که برای زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد شدیم ، ایندفعه دیگه شما خانم شده بودی و البــــــــــته شیطون!!!     هزارماشالله که ما فقط باید مواظبت بودیم، تا یه بچه میدیدی دیگه سر از پا نمی شناختی و با نی نی گفتنت میرفتی سمتشون، روزای آخر که دیگه تا به خودمون میومدیم میدیدم شما در حال دویدن به سمت بچه ها هستی چه توی حرم و صحنها و چه توی لابی هتل. از کوچک و بزرگ هم همه عاشقت شده بودن و دیگه توی هتل همه یگانه زهرا رو میشناختن     روز دوم هم که رفتیم شاندیز و اونجا کلی بازی کردی     واقعا طبیعت زیبایی در پاییـــــــــــز بود       ...
16 آذر 1391

سفر به شمال - 4/ اردیبهشت /91

این روزا هوای شمال خیلی خوبه، نه گرمه و نه سرد. بابایی هم که عاشق هوای شماله به خاطر همین تصمیم گرفتیم که سه تایی بریم شمال ، البته روز آخر دایی نیما هم اومد پیشمون   * * * * * *  روز اول تو راه    یگانه زهرای ما کنار دریـــــــــا    پیاده روی خانم خانما در هتل هایت    فـــــــدای خنده هات عزیزم    طبیعت نمـــک آبرود      و روز آخر   سفر خیلی خوبی بود و کلی خوش گذشت   ...
16 ارديبهشت 1391

دومین سفر به شمال- 16 / شهريور / 90

این دومین باری بود که سه تایی رفتیم شمال البته این دفعه رفتیم شهر نور. اینم چند تا ازعکسای خوشگل مامان هتل نارنجستان. هوا عالی  بود،البته آخر شب بارون هم اومد همراه با نسیم خنک که گوگولی ما کلی حال کرد. روز دوم  هم رفتیم جنگل نور قربون خنده و ژست گرفتنت عـــــــزیــــــــزم   خوب بخوابی گل من عاشق این عکستم جیگر من، تازگیا با صورتت چه اداهایی که در نمیاری شیرینم دوستـــــــــــــــــــــــــــــت دارم     دیگه وقت برگشتنه، سفرخیلی خوبی بود و به سه تاییمون کلی خوش گذشت   ...