يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

یگانه زهرا در پارک طالقانی - 23 / مرداد /90

1390/6/15 1:15
نویسنده : ندا
988 بازدید
اشتراک گذاری

پارک طالقانی1

 

خوشگل خانوما خیلی بهت خوش گذشت، چون حسابی سرحال بودی و ذوق میکردی

 

 

البته فقط آخر شب از آتش بازیها خوشت نیومد چون صداش اذیتت میکرد و گریه میکردی، بابایی وقتی دید اینجوریه تو رو از اونجا دور کرد. چه بابای مهربونی  (بابایی دوست دارم)

 

 

پارک طالقانی2

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زینب دخمل ناز
14 شهریور 90 14:12
اول لپ اون دخمل ناز رو بکشین از طرف من
دوم اینکه لینکتون کردم


منم لینکتون کردم
مامان زهرا نازنازی
14 شهریور 90 14:13
الهی همیشه شاد باشید



مونا (مامان النا )
14 شهریور 90 14:23
سلام عزیز خاله النا الان عکسات رو دید کلی ذوق کرد.کلی بوست کرد.


از طرف منم النای خوشگلو ببوسید
مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 15:37
سلامممممممممممممممممم الهییییییییییییییییییییییییییییییی چه ناز شده گل دختر دوستش دارم
مامان پاتمه
14 شهریور 90 15:54
سلام
ممنونم که به ما سر میزنین
خیلی از آشناییتون خوشحال شدم
واااااای دخملتون چه لپ کشونیه
چشمای متعجبش خیلی ناااااازن


ممنون عزیزم
سام
17 شهریور 90 15:02
سلام دوست نازنينم وسلام خاله : پوزش و عذرخواهي مرا نسبت به غيبت يك ماهه ام بپذيريد .انشالله از اين به بعد بيشتر سر ميزنم با پست جديدم در خدمتتان هستم زادگاه من خداحافظ - هشترود من خدا حافظ ممنون كه وبلاگ مرا براي خواندن انتخاب ميكنيد @}