يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

یگانه زهرا در باغ وحش - 21/ مهـــــــر / 91

1391/8/21 9:35
نویسنده : ندا
481 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باری بود که باغ وحش رفتی خوشگلم و کلی از دیدن حیوانات مختلف ذوق میکردی

 

1

niniweblog.com

2

قربون چشمای بی حالت برم عزیزم، آخه اون روز تب داشتی قشنگم

niniweblog.com

3

niniweblog.com

4

niniweblog.com

5

 

داری به اردکها غذا میدی مهربـــــــونم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ضحا
21 آبان 91 10:03
سلام.وبلاگ قشنگي دارين. گل دخترتون هم خيلي نازه يگانه زهرا جون همش 9 روز بزرگتر از گل دختر منه.خدا محافظ هر دوشون باشه


ممنون عزیزم
وبلاگتونو دیدم همیشه سلامت باشید
مامان شینا
24 آبان 91 2:51
چه دختر مهربونی به اردکا غذا میده
مامان شینا
24 آبان 91 2:52
مامان متین
24 آبان 91 21:23
وای خدا خدا خدا.هر وقت میام با کلی عسک نازو جیگر روبرو میشم که دلو میبره. عزیزم .آپم .خوشحال میشم بیای
مامانی
3 آذر 91 8:30
سلام عزیزم خوبی خانومی؟ من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم التماس دعا دارم
مامان متین
7 آذر 91 18:45
آپم.وقت کردی سری بزن.
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:17
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده خوشحال میشم به پسریه من رای بدین با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامان نازنین جون
22 اسفند 91 0:34
سلام
من وبتونو از توی مامی سایت دیدم..ماشا..چقدر ملوسن این خانوم خانوما..خیلی صفحات و دیدم..حیف دیره ..وگرنه بازم میدیدم..خیلی جای دنجیه..انشا...همیشه شاد باشید..


ممنون عزیزم از لطفی که به ما دارید