يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

یگانه زهرا و کیف مامانی

1391/4/19 0:56
نویسنده : ندا
581 بازدید
اشتراک گذاری

دختــــــــــرکم، این روزا خیلی شیرینتر شدی و کلی کلمات و کارای جدید یاد گرفتی

تا چشمت به کیف من میفته، سریع میگی مامان مامان!!!!

آخه یه بار که کیفمو باز کرده بودم، عکس گواهینامه رو دیدی و از اون به بعد تا کیفمو میبینی میگی مامان و تا کیفو باز نکنی و کارت رو برنداری خیالت راحت نمیشه!!!

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 

 

1

 

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 

 

 

2

 

 

فــــــــــــــــــــدای تو عزیــــــــــــــــزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی
20 تیر 91 8:27
سلاممممممممم عزیزدلم خوبی ؟ بروزم ومنتظرت هستم دخملیییییییییی ناز خاله
مامانی
23 تیر 91 13:06
سلام عزیزم خوبی؟
نی نی گلمون چطوره؟ ببوسش
بروزم ومنتظرت عزیزم



ممنون گلم
حتما بهتون سر میزنم
مامانی
26 تیر 91 0:14
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم طه جونم در 18 هفتگی اگه بیای خوشحال میشم
مامانی
29 تیر 91 0:13
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم خانومی منتظرتیم من و نی نی
مامانی
30 تیر 91 22:26
سلام عزیزم نی نی خوشگلمون خوبه؟ ببوسش بروزم با ماه برکت خدا منتظرتم
مامانی
1 مرداد 91 5:44
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
طه جونم 5 ماهه شد من و طه منتظریم
دخمل گلمون خوبه؟


ممنون عزیزم
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:35
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم
مامانی
2 مرداد 91 12:24
سلام عزیزم تو وبم منتظرتونم برو خصوصی
مامان متین
4 مرداد 91 15:02
سلام به شیطونک خاله .دست تو کیف مامان. آپم عزیزم.
مامان هانیه
2 شهریور 91 0:53
سلام هزار ماشاالله به این دختر ناز خدا حفظش کنه
m-h-f.niniweblog.com


ممنون عزیزم از لطفتون،به وبلاگتون سر زدم