يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

روز مادر - 23/اردیبهشت/91

1391/2/28 14:24
نویسنده : ندا
492 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، دومین ساله که تو چنین روزی تو کنار ما هستی و من مادر بودن رو با تموم وجود حس میکنم و چه حس زیبا و وصف نشدنی

 

تو این یک سال و 5 ماه که تو رو داریم قدر زحمتهایی که مادرم برای من کشیده و میکشه رو بیشتر و بیشتر از قبل حس میکنم

مادرم دوســـــــــتت دارم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

و اما این گل خوشگل هدیه شما و بابایی به من بود البته با یه کادوی خوشگل که بابایی منو مثل همیشه شرمنده میکنه، ممـــــــــــــنون همسرم، ممــــــــــــــنون دخترم،

دوســـــتتون دارم

گل

و اما خانوم خانومای مـــــــــــا

 

2

 

بوس بوس هزارتـــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه مریم
28 اردیبهشت 91 15:44
روزت مبارک


مرسی عزیـــــــــزم
مامان زینب
28 اردیبهشت 91 22:04
هردوتا دسته گل قشنگن
اولی و دومی(دختر گلت)


ممنون گلم
مامان زینب
28 اردیبهشت 91 22:05
چقد لب و لوچه اش خوشمزس تو این عکس
مامان متین
30 اردیبهشت 91 12:30
سلام خانمی .ممنون که بهمون سر زدس. شرمنده با تاخیر روزت مبارک. ان شالله سایه مادرتون هم همیشه بالای سرتون باشه و با شادی کنار هم زندگی کنید.