يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

آبله مرغون يگانه زهرا 2/بهمن/89

1390/1/12 16:14
نویسنده : ندا
740 بازدید
اشتراک گذاری

آبله مرغان

 

يگانه زهراي عزيزم، تو هم توي بيمارستان بستري شدي و به خاطر اينكه حالت مثل ماماني بد نشه، به تو هم مثل من آنژيو كت زدن.

الهي مامان بميره برات، چي كشيدي اون مدت

اون يه هفته كه بستري بودي، مامان بزرگ مراقبت بود چون حال ماماني هم بد بود و دكترا اجازه نميدادن بيام بالا پيشت و بايد توي اتاق خودم ميموندم.

بالاخره بعد از 8 روز از بيمارستان مرخص شديم.

بابايي هم اين مدت خيلي خيلي ناراحت بود و غصه من و تو رو ميخورد.

روزاي خيلي سختي بود و همه به خاطر اين اتفاق ناراحت بودن.

مامان بزرگا و بابا بزرگا اين مدت خيلي زحمت كشيدن.

 

خدايا! بازم مثل هميشه شكرت كه اين فرشته كوچولو رو دوست داشتي و زود خوبش كردي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یکتا
5 اردیبهشت 90 8:09
سلام یگانه جان چه طوره بهتر شده از قول من روی ماهش را ببوس


ممنون به لطف خدا خوبه
مونا (مامان النا )
2 خرداد 90 12:45
خدا رو شکر زود خوب شدی فندق خاله
خاله قربون اون لپای فندقیت بشه
من هم 2 ماه دور از دخترکم بودم.اون 2 ماه تو بیمارستان بود و من آواره
هر روز رگ میگرفتن و من هر روز شاهد اشک النا بودم
خیلی سخته شاید هر کس این رو درک نکنه اما من خوب میدونم دوری از نی نی حتی برای 1 ساعت هم آدم رو داغون میکنه
خدا رو شکر النا ی ما هم خوب شد و تو 2 ماهگی بالاخره اومد خونه
شما دخملا خیلی قوی هستین


خدا رو شكر كه دخترتون خوب شد ، انشاالله كه ديگه هيچ وقت مريض نشه و كنار مامان و باباش شاد و سلامت باشه