يگانه زهرا جــــانيگانه زهرا جــــان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

يگانه زهرا ، دختري بي همتا

نهمین ماه تولد یگانه زهرا و تولد بابایی _ 27 / شهريور /90

1390/8/22 22:24
نویسنده : ندا
662 بازدید
اشتراک گذاری

امید زندگی ما، دیروز وارد ده ماهگی شدی و چه زود میگذره! انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی. بازم خدا رو شکر میکنم که ما تو رو داریم و خیلی خیلی هم دوست داریم.

ماه تولد

 


 

عزیز دلم، نه ماهگیت مبارک



 

تازه یه چیز دیگه اینکه دیروز تولد بابایی هم بود و این اولین سالی بود که روز تولد بابا ، یگانه زهرای گلم پیش ما بود.

پارسال توی این روز مامانی تو بیمارستان خوابیده بود، به خاطر مشکل بدی که پیش اومده بود و اون موقع همه ما نگران بودیم و دعا میکردیم که نی نی نازمون تو دل مامانی سالم بمونه. 

  برای بابایی تو بیمارستان تولد گرفتم که اون روزا بابایی هم مثل بقیه نگران و ناراحت بود.

ولی خدا رو صدهزار بار شکر که نازگل ما صحیح و سالم همراه مامان تو دلش تا وقت بدنیا اومدنش موند.

                      

 

بابای مهربونم دوستت دارم، تولدت مبارک

 

اینم چندتا عکس دیگه از دیشب

1

 

 

2    


 

اینم آخر شب که سه تایی رفتیم پارک، چون شما یه چرت نیم ساعته زده بودی و ساعت 12شب سرحال بودی

 

3 

نفس مامان و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای یگانه زهرا
22 آبان 90 22:29
بابایی قربونت بره عزیزممممممممممممممم


..(هزارتا)... برای بابای مهربون

مامان شینا
22 آبان 90 22:31
نه ماهگی دخملی و تولد بابایی مبارک چقد ملوس شده عروسک خانم بوس بوس بوس ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ممنون خاله
مامان ابوالفضل
22 آبان 90 22:32
سلام سلام سلام
یه تبریک ویژه به بابایی که تولدت مبارک
یه تبریک دیگه به یگانه زهرا که نه ماهگیت مبارک گلم
یه تبریک برای سه تایی بیرون رفتنتون که می دونم خیلی کیف میده
همیشه شاد باشین


هزار تا بوس برای ندای مهربون

مونا (مامان النا)
22 آبان 90 22:33
نه ماهگیت مبارککککک قشنگ خاله
خواستم به دختر گلم روز دختر رو تبریک بگم.امیدوارم همیشه یگانه زهرا جونم خوب و خوش و سلامت باشه و دخمل خوبی برای بابا و مامان مهربونش باشه


ممنون خاله عزیزم

مامان شینا
22 آبان 90 22:33
ملوسک روز کودک مبارک



ممنون خاله مهربون
مامان مبینا
22 آبان 90 22:34
سلام مبارک باشه.
مبینای من نزدیک چهار ماه داره،با اجازتون شمارولینک کردم تا دخترامون دوستای خوبی برای هم بشن

مامان نازنین زهرا
22 آبان 90 22:35
مبارک باشه عزیزم
مامان جون
22 آبان 90 22:37
مبارکه مامانی
انشالله تولد 120 سالگی
وتولد همسری هم مبارک باشه
کنار هم خوش وخرم باشین

ممنون عزیزم

مامان متین
29 آبان 90 9:44
مامانی می خوام از عکساش بردارم که توی وبلاگ متین دوستای جدیدمون رو معرفی کنم می شه لطفا


خواهش میکنم عزیزم، خوشحال میشم
راستی فکر میکنم آدرس وبلاگتونو اشتباه زدین